Navigatie Link overslaanHome » Klantenservice » Contact
Reden Contact Wijze contact
Service
Bij de afdeling service kunt u terecht voor informatie-verzoeken over bestaande verzekeringen, het doorgeven van wijzigingen en het opvragen van documenten en gegevens.
Telefoon: 024-366 56 44
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag
van 10.00 tot 15.00 uur

E-mail:

polisdirect.service@bovemij.nl

Post:

Polis Direct
Postbus 7000
6503 GM Nijmegen

Chat:

Maandag t/m vrijdag
van 09.00 tot 17.00 uur

Acceptatie
Bij de afdeling acceptatie kunt u terecht voor informatie-verzoeken en advies over onze verzekeringen en onze dienstverlening.
Ook kunt u direct telefonisch een verzekering afsluiten.
Telefoon: 024-366 56 44
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag
van 10.00 tot 15.00 uur

E-mail:

polisdirect@bovemij.nl           

Post:

Polis Direct
Postbus 7000
6503 GM Nijmegen

Chat:

Maandag t/m vrijdag
van 09.00 tot 17.00 uur

Schade
Bij de afdeling schade kunt u terecht voor het melden van schade. Voor ons hét moment waarop wij er voor u willen zijn. Kijk ook bij Schade melden. U kunt ook terecht voor vragen over schadebehandeling.
Telefoon: 024-366 56 33
Maandag t/m vrijdag
van 08.00 tot 18.00 uur.

E-mail:

Mail ons

Post:

Polis Direct
Postbus 7000
6503 GM Nijmegen

Chat:

Maandag t/m vrijdag
van 09.00 tot 17.00 uur

Mobiel schade melden:

www.mobielschademelden.nl

Over bellen met Polis Direct

Lang wachten aan de telefoon is vervelend en bovendien lopen de kosten voor het telefoongebruik onnodig op. Wij staan u daarom graag te woord binnen 5 minuten. Als dat niet lukt omdat het bijvoorbeld erg druk is, kunt u in het keuzemenu kiezen voor de optie om teruggebeld te worden. Wij nemen dan contact met u op.

U kunt ook via de website aangeven dat u door ons gebeld wilt worden. Maak hiervoor gebruik van de bel mij terug-functie.

Verkoop
Polis Direct is een volle dochteronderneming van Bovemij, onderdeel van de brancheorganisatie BOVAG.
Kamer van Koophandel Handelsregister: 10042299
AFM-inschrijvingsnummer: 12010584
Klachtprocedure

Wij bieden u graag de beste producten en service. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent. Daarvoor kunt u bij ons een klacht indienen. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Wij lossen het probleem dan graag met u op en kunnen onze dienstverlening verbeteren. Om klachten zorgvuldig te behandelen neemt Polis Direct iets meer tijd. Wij streven ernaar om klachten binnen 14 dagen af te handelen. Kijk voor meer informatie op de pagina klachtenprocedure.

Contactformulier
Tot slot kunt u uw vraag ook stellen via het contactformulier. Wij nemen dan binnen één werkdag contact met u op.
Adresgegevens
Bezoekadres Postadres Portvrij adres
Polis Direct
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen
Polis Direct
Postbus 7000
6503 GM Nijmegen
Polis Direct
Antwoordnummer 1414
6500 VD Nijmegen

Klanttevredenheid

Polis Direct klanten beoordelen onze dienstverlening met een:

Perfecte klantenservice, zij nemen de klanten serieus en losssen de problemen direct voor je op. Ik ben erg te spreken over Polis Direct. Super!

Dhr. H. Bommel, Den Haag

Bekijk alle reacties